top of page
Search

בשביל לזוז צריך לנוע, אימון זה לא רק מילים

בשורות הבאות אני רוצה לשתף אתכם בגישה ייחודית להתפתחות אישית המפיקה תוצאות יוצאות דופן.

לכם המעוניינים להיכנס לנתיב של שינוי והתפתחות, ואלו מכם הנמצאים כבר בדרך ומעוניינים לחולל מפנה ,אני מציעה את האפשרות לפתוח ערוץ ביטוי נוסף מעבר למילים ולעשות את הדרך קצת אחרת כי נעים להצליח.



שילוב חווית התנועה וההקשבה לגוף ככלי לשחרור וגישה לתובנות, מעצים את תהליך האימון המסורתי המילולי, מתוך כך שהוא מביא בפניכם את ההזדמנות לפגוש את עצמכם ממקום אחר מספק לכם מרחב ביטוי אישי ויצירתי ונותן לכם הזדמנות אמיתית לצאת מדפוסי התנהלות אוטומטיים ולהרחבת הגבולות של עצמכם. שתי הבנות משמעותיות הביאו אותי לחבר בין דו השיח המילולי שמאפיין תהליך אימון מסורתי לבין חוויית התנועה וההקשבה לגוף : הגוף יכול להפנים ידע חדש דרך תנועה - שילוב ביטוי תנועתי בתהליך האימון בקבוצה משחרר ומאפשר גישה לתובנות ממקום שאיננו מילולי, ובכך מעצים את חווית האימון הגוף שלנו הוא ספק נוסף של ידע עבורנו –החוויה התנועתית מאפשרת למשתתף להיות נוכח יותר הן לחסמים שלו והן לעוצמות שבו. מפגישה אדם עם עצמו ומספקת למשתתף מראה לדפוסי התנהלותו והלך רוחו.

אלו הן עיקרי התפוקות שניתן להצביע עליהן באימון בתנועה: - ההזדמנות לחוות אפשרויות חדשות של תנועה מאפשרת להרחיב את הביטוי העצמי והיצירתי של המשתתף. ופותחת לפניו חלופות אחרות המעודדות אותו לצאת מדפוסי התנהלות אוטומטים. - מאפשרת לשחרר ולהשתחרר. - אדם המאפשר לעצמו לנוע/לרקוד חווה פסק זמן של נוכחות בכאן ועכשיו , חווה רגיעה, מניח לפרק זמן את האינטלקט שנמצא בשימוש בלתי פוסק, ומכשיר את התודעה ללמידה וקליטה ממוקדת ויעילה יותר . - שילוב תנועה בתהליך התפתחות אישית מקנה השראה, מאתגר ומעודד אותנו להשתחרר מדפוסים כובלים. - מתן אפשרות לביטוי והקשבה לגוף מהווה עבור המשתתף, הזדמנות להתבוננות, להקשבה לעצמו ולאחרים ומקרבת אותו לאהבת עצמו וגופו . - כלי עוקף דיבור המהווה דרך נוספת לגישה לתובנות ןליצירת נוכחות לעוצמה שבנו. - העוצמה האצורה במילות השירים המתלווים לביטוי התנועתי - מעוררות ההשראה וגם הן מעירות את המשתתף לפעולה. אימון בתנועה מתאים לתהליכי אימון אישי או קבוצתי. שילוב חווית התנועה בדרך שלנו להתפתחות אישית מאפשרת לנו את החופש להיות ולחולל את חיינו, מתוך הקצב המדויק לנו ומכשיר אותנו לקראת תנועה קדימה ביתר קלילות, שמחה , נוכחות והקשבה לעצמנו.


בואו באהבה כי בשביל לזוז, צריך לנוע.


bottom of page